Nadruk na woreczkach foliowych

Opakowania produktowe powinny charakteryzować się elementami, które przyciągają wzrok. Szary papier nie jest dobrym opakowaniem do sprzedaży produktów, gdyż nie wyraża sobą nic więcej. Prawdziwe opakowanie powinno być nawet bardziej przyciągające niż produkt, który znajduje się wewnątrz niego. Takie są reguły marketingu sprzedaży.

Woreczek foliowy z nadrukiem sam sprzedaje produkt

woreczki foliowe z nadrukiemWidząc szereg różnych produktów na półkach zwracamy wielką uwagę na to, w jaki sposób są one zapakowane. Jest to odruch bezwarunkowy spowodowany tym, że podświadomie chcemy kupić produkt dobrej jakości, a opakowanie sugeruje nam, czy mamy do czynienia z tanim produktem, czy też markowym. Mowa tutaj o każdym rodzaju produktu, począwszy od telefonu komórkowego a kończąc na opakowaniach na chipsy. Dobrym przykładem są woreczki foliowe z nadrukiem, które stojąc obok standardowych opakowań częściej przyciągają wzrok niż tamte. Takie są zasady marketingu. Ważne jest też to jak wykonany zostanie taki nadruk. Zauważmy, że jego układ i grafika powinny być dość mocno stonowane, ale jednocześnie powinny posiadać takie elementy, które rzucają się w oczy. Może to być jakaś fajna grafika związana z produktem, maskotka kojarzona z daną marką lub po prostu duże i znane logo producenta. Na woreczkach foliowych można także nadrukować inne informacje związane z produktem takie jak jego skład czy też warunki przechowywania.

Woreczki są szeroko wykorzystywane w przechowywaniu produktów spożywczych o czy przekonujemy się zazwyczaj robiąc zakupy w supermarkecie. Pośród wielu półek rzucają się w oczy setki, a nawet tysiące produktów opakowanych w różne kolorowe opakowania. Każde z tych opakowań przedstawia swój własny pomysł i kreacje, a wszystko po to aby przyciągnąć jak największą ilość klientów.