Nadruk na laminacie a marketing

Opakowania nie muszą być nudne i powtarzalne – niektóre z nich zachwycają nowatorskim podejściem do kwestii designu, dzięki czemu okazują się niebanalną formą reklamy. Można na nich na przykład umieścić logo firmy albo grafikę przedstawiającą karykaturę produktu – oczywiście tylko wtedy, gdy jest to w pełni przemyślana forma marketingu.

Niebanalny laminat z nadrukiem

laminaty z nadrukiemPrawie każdy produkt posiada jakąś formę opakowania – zarówno przezroczystą, jak i matową. To dobra okazja, by na wierzchu umieścić ciekawą grafikę albo logo producenta, co jeszcze bardziej zachęci klientów do zakupu. Znana jest na przykład historia mleka roślinnego, które w sprytny sposób zwiększyło ilość sprzedaży. Wiąże się to z prawem Unii Europejskiej, która zakazała nazwy „mleko roślinne”, argumentując, że jest myląca dla osób na diecie tradycyjnej. Producent umieścił wtedy na opakowaniu napis „nie-mleko roślinne”. Zwróciło to uwagę klientów, a wpływy ze sprzedaży znacząco wzrosły. Tego rodzaju laminaty z nadrukiem mogą być strzałem w dziesiątkę w wielu przypadkach i nie tylko mowa o jedzeniu. Każdy klient ma możliwość zamówienia u grafika interesującego go obrazu, a ten zostanie umieszczony na opakowaniu. Warto też dodać, że nadruki są wytrzymałe i trudne do zdarcia, a co za tym idzie, reklama ta spełni swoje zadania w wyjątkowo efektywny sposób. Na dodatek same opakowania także okażą się w pełni odporne na uszkodzenia.

Wysokojakościowy laminat z firmowym nadrukiem jest ciekawą i niezwykle efektywną formą marketingu. To dobra okazja, by umieścić na opakowaniu przykuwający spojrzenie potencjalnego klienta obrazek albo grafikę. Jak wiadomo, najefektywniejszy jest śmiech, więc to dobra wskazówka jak mogłaby wyglądać ostateczna reklama. Warto jednak pamiętać, że ostateczna decyzja należy do zamawiającej laminat osoby.