Marketing docelowy czyli torby reklamowe

Marketing jest sposobem na docieranie do potencjalnych klientów. Poprzez inwestycje w promocję danej marki poprzez działania marketingowe, zwiększamy szanse na wzrost liczby naszych klientów. W wyniku tego, że większość osób jest wzrokowcami – powinniśmy oddziaływać na klientów poprzez grafikę, broszury, a przede wszystkim torby reklamowe.

Torby firmowe są doskonałym sposobem na rozpowszechnienie danej marki lub nazwy. Poprzez jej częste używanie, klienci stają się ukrytymi ambasadorami danej marki, w wyniku częstej nieświadomej promocji. Torby z nadrukiem, ciekawe wykonanie oraz częsty kontakt wizualny tworzy podświadomą lojalność wobec danej firmy. W wyniku jej wszechstronnego wykorzystania m.in, do pracy, na zakupy, na uczelnie czy do biblioteki – staje się „przypadkowym” elementem naszego życia.
Torby reklamowe jako klienci uzyskujemy często poprzez dokonanie zakupu w danym sklepie. Jest to element opakowania, który kształtuje wizerunek oraz nawet dbałość o klienta. Poprzez takie opakowanie możemy zakupiony towar przetransportować do naszego domu, jednocześnie zapobiegając uszkodzeniu fizycznemu.
torba reklamowaW wyniku tego, klienci uważają że dana firma dba o każdy szczegół, więc jakość produktów też musi być bardzo wysoka. W konsekwencji – znacznie chętniej wracają by ponownie zakupić dowolny towar z naszego sklepu.
Oddziaływanie na konsumenta jest niezwykle ciężkim zadaniem. Poprzez otaczające bilbordy, plakaty i reklamy do rzeczy osobistych jak torby firmowe. Stosowanie tego rodzaju marketingu docelowego jest znacznie bardziej skuteczniejsze, jednak znacznie bardziej ogranicza grono odbiorców.

Dodatkowymi odbiorcami tej ukrytej reklamy są osoby, które widzą nas z daną torbą i automatycznie utożsamiają nas z daną firmą, a ciekawy nadruk z całą pewnością przyciągnie znacznie większą uwagę osób trzecich.

Dodaj komentarz